tiistai 13. tammikuuta 2015

Aikuinen nainen mä oon.

Täytin eilen 25 vuotta. Odotin jotain eeppistä muutosta olotilassani tämän merkittävän ikäsiirtymän johdosta, mutta eipä tuntunut oikein missään. Tai no, tuntui ihan hyvältä. Ikäkriisikin jäi jälleen kokematta, sillä koin sen jo täyttäessäni 20. Turhaan taisin kriiseillä tuolloinkin, sillä mikäs tässä on ollut ollessa. Neljännesvuosisata takana, seuraavat edessä!


En pidä matematiikasta, joten numeroissa ja niiden yhteenlaskemisessa ei ole mielestäni kauhean paljon hohtoa. Pidän silti syntymäpäivistä, sillä silloin voi heittäytyä hyvin perustein vähän hemmoteltavaksi, ottaa vastaan roppakaupalla virtuaalisia onnentoivotuksia, saa ehkä pari korttia, puhelua, halausta ja ennen kaikkea hirveän hyvän mielen. E antoi minulle suloisen pinkin kortin ja minä leivoin sen kanssa täydellisesti mätsäävän raakakakun, jota olen päättänyt syödä viikon ajan aamupalaksi. Ihan vain siksi, että voin! Aikomus saattaa tosin epäonnistua, sillä söin jo tänään reilun kolmanneksen kakusta ihan itsekseni..... Onneksi raakakakku on suhteellisen terveellistä!

Ei kommentteja: