tiistai 12. maaliskuuta 2013

Deadlinea pukkaa.

Joo-o, enpä voi oikein muuta sanoa kuin että JÄR-KYT-TÄ-VÄ kiire koko ajan! Joudun melkein juoksemaan minuuttiaikataulun perässä, kun aika ei tunnu muuten riittävän kaikkeen mitä pitäisi saada tehtyä. Ajattelin jättää stressin viikonlopun ajaksi syrjään ja huokaisinkin jo hetken helpotuksesta viinilasin kanssa. Huono idea, kuumeilin kaksi seuraavaa päivää ja aikataulu lipsahti entistä pahempaan solmuun.  


Tälle viikolle on mukavasti ängetty yhteensä viisi deadlinea, joista tärkeimpänä ja kuumottavimpana Teakin ennakkotehtävien deadline perjantaina. Oon jynssännyt ohjaussuunnitelmaa, täyttänyt hakulomaketta, inhonnut Peer Gyntiä yhä enemmän ja tänään tuskaillut vielä videotehtävän kanssa. Aivan kamalaa! Niissä klipeissä, joissa onnistun puhumaan suurin piirtein asiaa, valotus on ihan olematon. Ja niissä klipeissä, joissa valoa riittää ja mulla on kiva paita päällä, sekoan sanoissani ja kiroilen omaa mokailuani. Lois-ta-vaa. 


Välillä tekisi tosiaan mieli purskahtaa itkuun, tai huutoon, tai nauruun. Koulutehtäviäkin olisi reilu pino odottamassa. Käyn jotenkin ylikierroksilla ja unohdan syödä oikeaa ruokaa. Tänään söin kylmiä nakkeja ja hunajaa. Mitääää? Onneksi tää tahti loppuu pian, tilalle tulee rauhallisempia päiviä ja hitaampaa arkea. Parempia aterioita ja aikaa ajatuksille! Täällä oli parin päivän ajan ihan kevät, mutta sitten tuli taas lunta tupaan. Oon silti innoissani kuunnellut kevätbiisejä ja jättänyt aamuisin pipon kotiin. Oon myös innoissani ensi maanantaista, jolloin mulla on ensimmäinen työpäivä! Jihuu! Kyllä tästä selvitään!

Ei kommentteja: