perjantai 20. huhtikuuta 2012

First World Problems.

Kun Titanic tulee telkkarista, järki sanoo että älä missään tapauksessa katso, itket silmäsi puhki. On kuitenkin ihan kiva kiherrellä Jackin ja Rosen rakastumiselle ensimmäiset pari tuntia, paeta keitiöön syömään juustovoileipiä iltapalaksi pahimpien paniikkikohtausten aikana ja lopulta sukeltaa jääkylmän meren sijasta lämpimän peiton alle todeten, että kyllä se laiva uppoaa ilman meitäkin.



Oon tehnyt kohtalokkaita virheitä vapaapäiväillessäni. Kävin shoppailemassa, vaikkei oikeastaan pitänyt. Tarkoituksena oli ostaa tomaatteja ja ruisleipää, mutta jotenkin ihmeellisesti harhauduin tuijottelemaan näyteikkunoita ja pyrähtelemään alennusmyynnistä toiseen. Materia on joskus ihan mukavaa. Mulla on addiktio peuroihin, siispä täydensin koruvarastojani taas yhdellä sarvipäällä. Ja siis hei, H&M:n perusrytkypaitoja ei voi koskaan olla liikaa. Oon sitä paitsi ylpeä itsestäni kun osasin ohittaa Hullut Päivät ihan kokonaan.



Harhaillessani onnistuin silti löytämään ihan täydellisen nahkatakin näitä puolilämpimiä kevätpäiviä varten, joten pakkohan se oli poimia mukaan. Ikävä kyllä onnistuin hetkeä myöhemmin löytämään myös TOISEN täydellisen nahkatakin, ja nyt nuo molemmat takkirievut roikkuu mun keittiönovea vasten, kiitos 30 päivän palautusoikeus! Luovun toisesta välittömästi sen jälkeen kun oon saanut päätettyä kumpi toteuttaa paremmin täydellisyyden määritelmän. Käyn tässä parhaillaan kamppailua järki vs. tunteet ja pelkään pahinta, eli sitä että ennätän harkinta-ajan kuluessa ihastua molempiin sen verran kiihkeästi että lopulta mun vaatenaulakossa on kaksi henkaria vähemmän vapaata tilaa...... voi apua. Hirveitä nää länsimaisen ihmisen ongelmat.

Ei kommentteja: