keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Olen reppuselässä, sinä ymmärrät minua.

Olin vielä eilen illalla kovasti flunssainen ja paleleva, kuumemittari näytti 36,5 ja sehän on jo hillitön kuume sellaiselle ihmiselle, jonka ruumiinlämpö on normaalisti suunnilleen 34,6. Koulussa on kuitenkin niin kivaa, etten millään haluaisi tuhlata yhtäkään päivää sängyn pohjalla sairasteluun. Niinpä uhmasin tautia, nappasin aamulla kurkkupastillit laukkuun kouluun lähtiessä ja kappas vaan, ruokatuntiin mennessä olin taas erittäin elinvoimainen. Nää päivät on hyviä.


Sain hankittua ennakkolipun ensi viikon fuksiaisiin, joissa meillä on teemana "vihannekset", saa nähdä mitä keksitään. Nyt mulla on myös kaksi uutta haalarimerkkiä, parhaita sellaisia. Toinen on Laurean maskotti Lenni-pingviini ja toinen, noh, kuvastaa aikaa hyvin sitä mitä meidän iltapäivä piti tänään sisällään; tiedonhankinta ja lähdeviitteiden merkitseminen uuvutti aika tehokaasti. Onneksi meillä oli takapenkissä pieni kodikas piirrustuskerho, mun muistiinpanojen joukosta löytyy nyt sateenkaaren värisiä käsiä.



Ei kommentteja: