sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Välttelen velvollisuuksia.

Oon kai hullu, kun vielä pari viikkoa sitten kaipailin kotiläksyjä. Oon istunut nenä kiinni tietokoneen ruudussa koko viikonlopun, kirjoittanut raporttia ennaltaehkäisevästä lastensuojelutyöstä ja tuskaillut sekopäisten lähdeviitteiden kanssa. Havaitsen jo selkeitä oireita prokrastinaatiosta, valtava tiskivuorikin vetää kummallisen houkuttelevasti puoleensa. Viidestä sivusta on kirjoitettuna nipin napin kolme, toivottavasti mielikuvitus täyttää kaksi seuraavaa. Ja mikä parasta, eksynyt oon tietotekniikkaviidakkoon. Tulkaa hakemaan mut pois täältä ennen kuin aivot sulaa.


Mun oli tarkoitus mennä aamulla kiertämään Valtsun kirppis, nää on viimeisiä hetkiä kun kyseisiin makasiineihin voi vielä kurkistella, Valtsu vaihtaa nimittäin toimitiloja tässä syksyn kuluessa. Kierros jäi kuitenkin tekemättä, kun torkutin herätystä aiiika monta kertaa ja nousin ylös vasta iltapäivällä. Mutta oon viime aikoina tehnyt sen kivoja kirppislöytöjä, että vaatekaappi tuntuu tuoreelta ainakin jonkin aikaa. Isot turvaneuleet ja samettipinnat kuuluu syksyyn! 

Illemmalla oli silti pakko paeta koulutehtäviä kaupungille, ostin hiusvärin ja nektariineja. Niin ja erityisen halpoja Angry Birds -karkkeja, jotka näyttivät luonnottomilta ja maistuivat pesuaineelta. Näin hyllyjen välissä myös Michael Jacksonin, tai ainakin jonkun joka näytti Michael Jacksonilta. Nauratti, se ylettyi mua ehkä olkapäähän asti ja valikoi hammasharjoja niin coolina valkoinen hanska kädessä ja pilottilasit nenällä. 
  

Ei kommentteja: