perjantai 31. elokuuta 2012

"Does it taste like Jean-Paul?"

Huhhuh, ensimmäinen kouluviikko on nyt sitten takana päin, ja tästä se oikea opiskelu vasta alkaa! Oon silti ihan viikonlopun tarpeessa, meillä alkoi jo lastensuojeluun liityvä projektityö ja HOPS on mulle edelleen silkkaa hepreaa. Koitan tasoitella ja olla stressaamatta liikaa sellaisista asioista, jotka luultavasti tulevat hoitumaan omalla painollaan kunhan niille osaa antaa aikaa.

Tänään kävin hankkiutumassa eroon ylimääräisestä stressistä perusteellisessa hikijumpassa ja näin matkalla kuntosalille koiran, jonka jalka oli yhtä ohut kuin mun etusormi. Niin ja menin kotiin Stockan kautta, nimittäin tämän takia:


Myönnetään, oon mainonnan uhri. Mutta koska mulla ei varmaan koskaan tule olemaan varaa Jean-Paul Gaultierin vaatemallistoihin, tein mielestäni oikein hyvän sijoituksen hankkimalla itselleni kyseisen herran suunnittelemalla etiketillä varustetun Coca-Cola -pullollisen. Se näyttää kivalta ikkunalaudalla. Korsettikuosit olivat päässeet jo loppumaan, mutta tavoitteenani on mennä ensi viikolla sellaista kärkkymään. Ulkomaalainen mies mun edellä kassajonossa kysyi "Does it really taste like Jean-Paul?" ja osti kaksi kappaletta.

Ei kommentteja: