perjantai 8. helmikuuta 2013

Takkutukan paluu.


Takkutukka on nyt tosiasia. Pari iltaa sitten E kidutti mun päänahkaa solmimalla takkuja hiusten joukkoon, jolloin minä huusin aina välillä "au" ja muita kivunilmauksia. Nyt pipon alta pilkistää mukava kimppu tummanruskeita lonkeroita ja oon ihan in love, nää on mahtavat. Lisää pitäisi jaksaa tehdä, vaikken ihan kauhean suurta mammuttitukkaa itselleni haluakaan.

Viime päivinä on tapahtunut muutenkin paljon kaikenlaista kivaa. Hohtokeilaamisen ja pulkkariehan ohella oon ryhdistäytynyt aikataulujen ja deadlinejen suhteen. Olin nimittäin äärimmäisen reipas ja tartuin vihdoinkin puhelimeen hommatakseni itselleni kesätöitä, kävin tiistaina jo yhdessä työhaastattelussakin. Tilanteesta jäi mulle hurjan positiivinen olo, kunpa vain saisin sen paikan! Hyvin menneen haastattelun jälkeen päätin palkita itseni ja kulutin kuvitteellisen ensimmäisen tuntipalkkani jo etukäteen. H&M:stä löytyneet pääkallokalsarit tuntuvat ihanan silkkisiltä ihoa vasten ja oonkin hiihdellyt ne jalassa aina, kun ei ole ollut tarvetta pukeutua kunnolla ja raahautua ihmisten ilmoille. Paras mahdollinen oloasu kiireettömiin vapaapäiviin! 


Ei kommentteja: